Listerine Zero

listerine-zero

De gewone Listerine is totaal mijn ding niet. Zo branden in mijn mond. Ik kon dat echt geen vijf seconden binnen houden. Met veel argwaan testte ik de Listerine Zero…

Sommige mensen houden van een sterke smaak terwijl anderen dan weer iets zachters verkiezen. Smaken verschillen, en dat geldt ook voor de mondhygiëne: heel wat mensen wensen een mondspoeling met een minder intense smaak die toch een sterke werking heeft. En dat is precies wat je van de nieuwe, minder intense LISTERINE® ZERO™ mag verwachten.

De innovatieve formule van LISTERINE® ZERO™:

  • heeft een minder intense smaak
  • vermindert tandplak en houdt zo het tandvlees gezond
  • versterkt de tanden en helpt zo gaatjes te voorkomen
  • zorgt voor een langdurig frisse adem
  • is geschikt voor het hele gezin (kinderen vanaf 6 jaar)

Met de essentiële oliën van LISTERINE®:

  • Eucalyptol
  • Menthol
  • Methylsalicylaat
  • Thymol

Mijn bevindingen

Dat brandende gevoel in de mond is weg. Eureka! Met deze versie kan ik probleemloos mijn mond spoelen zonder tranende ogen. Ik vind zelfs dat ik met deze versie veel langer een fris gevoel in mijn mond heb. Ik ben overtuigd!

Heb jij Listerine Zero al geprobeerd?

Written by Eva

11 thoughts on “Listerine Zero

  1. I haven’t had a mouth rinse for a long time! I keep hearing different stories. Some say it’s good, and others say it’s not. I do brush and floss rigorously though, so I’m fine for the moment 🙂

Plaats een reactie