Guerlain Météorites Perles Light-Diffusing Perfecting Primer

SAM_0601

Een paar weken geleden won ik bij een collega een Guerlain Météories winactie. Deze primer was één van de vijf prachtige producten. Na hem een tweetal weken getest te hebben is het tijd  voor de review!

Bij een luxueus merk als Guerlain ben je zeker van een fancy flacon. Ik durf toch wel te zeggen dat deze primer de eye-catcher van mijn stash is. Die glanzende, roze bolletjes zijn zalig om naar te kijken.

SAM_0602

Bovenaan de dop is het Guerlain logo zichtbaar.

SAM_0595All the “light” expertise of Météorites in a light-diffusing base with magical correcting and perfecting pearls. Suspended in a cool gel with an unrivalled water content to revitalise the skin, the pearls transform on contact with the skin into an illuminating base that gives the complexion a natural matt look and evens out imperfections for instant radiance without shine.

Klinkt fantastisch, niet? Tijd om de primer van dichtbij te bekijken!

SAM_0612

Zie je die mooie, subtiele shimmer? Dit is één pompje. Ruim voldoende voor heel m’n gezicht. Het voelt fris aan en is zeer makkelijk uit te smeren.SAM_0617Ben ik tevreden over deze primer? Oui! Het flacon is een pareltje. De heerlijke viooltjesgeur. Heel aangenaam op de huid. Makkelijk en zuinig in gebruik. Zorgt voor een healthy glow. Mijn foundation ziet er beter uit. Minder poederige en schilferige look…

Ik kan maar één minpuntje bedenken en dat is de prijs. Ongeveer 54 euro voor 30 ml. Maar toch, een uitspatingkje van tijd tot tijd moet kunnen hé.

Wat denk jij?

Written by Eva

18 thoughts on “Guerlain Météorites Perles Light-Diffusing Perfecting Primer

  1. I think I need this!!! I’m a bit of a Guerlain fangirl. For the moment my go-to combination is Parure de Lumiere and Perles du Dragon Meteorites. I’d love to try a primer that can mattify while still giving the skin a lovely glow!

Plaats een reactie