Brushes

sigma

No make-up without brushes. We hebben ze nodig!

Héél lang geleden gebruikte ik nog de applicators die bij de oogschaduw zaten. Can you imagine? Op dat moment wist ik gewoon niet beter. Langzaamaan begon ik het nut in te zien van kwasten. Zo begon ik een verzameling kwasten van allemaal verschillende merken. De meeste van budgetmerken. Hiermee kan ik me prima uit de slag trekken maar ik zou toch graag een all-in kwastenset hebben van een kwalitatief merk. Alleen zijn die nogal aan de dure kant…

mac

M.A.C. Vorige week heb ik met ze kunnen werken tijdens een workshop. ZA-LIG! Oogschaduw aanbrengen gaat plots veel makkelijker. Grote liefde voor de blend brush trouwens.

realtechiques

De Real Techniques. Hot and happening in beautyland. Speciaal design. Qua prijs vallen ze nog mee. Prijs/kwaliteit zou dit een uitstekende keuze zijn.

toofaced

Pink and black. Deze is echt girly. Heel handig dat er op de kwast staat waarvoor hij dient. Met al die kwasten zou je al eens durven missen, of niet?

Welke kwastenset heb jij?

Written by Eva

Foto’s van weheartit.com.

 

13 thoughts on “Brushes

Geef een reactie

