John Frieda stapelreview

SAM_0077

Drie vliegen in één klap! De afgelopen twee weken heb ik deze producten volop getest. Tijdens de feestdagen waren deze stylingproducten meer dan welkom. Must-have or not?

SAM_0078

Deze hairspray is speciaal voor Brunettes. Wat mijn aandacht trok was de zin ‘multi-tone revealing’. Een spray die de natuurlijke highlights benadrukt, daar zeg ik geen nee tegen.

Het is een aangename mist die over je haar neerdaalt. Bij sommige flacons heb je echt een lompe straal. De geur is niet té sterk. Groot pluspunt is dat hij snel droogt. Je haar wordt er ook niet keihard van. De glans is ook in orde. Alleen die multi-tone is me niet zo opgevallen.

SAM_0079

Deze semi-permanente stylingspray zorgt voor steil en pluisvrij haar, drie dagen lang. Een revolutonaire combinatie van polymeren en keratineproteïne wikkelt zich volledig rond elk haartje en zorgt ervoor dat je steile kapsel drie dagen mooi in model blijft. 

Ik heb echt last van frizz, vooral bij vochtig weer. Geen betere gelegenheid om dit product te testen dan tijdens de regen. In België regent het constant dus ik heb dit voldoende kunnen testen. Met glans geslaagd! Ook mijn haar bleef drie dagen mooi plat.

SAM_0080

Stylingspray met lichtgewicht Inca Inchi olie. Helpt te beschermen tegen haarbreuk veroorzaakt door zeer hete hitte-styling. Deze spray wordt ook gebruikt in combinatie met mijn steiltang. Beide sprays (frizz-ease & full repair) gebruik je op handdoekdroog haar zonder uitspoelen.

Beide sprays doen heel goed hun werk. Mooi plat haar, langdurig effect, zacht haar…Toch wint de full repair nipt omdat die net iets beter is qua resultaat en glans. Even gedubbelchecked bij mama en die gaf me gelijk.

John Frieda heeft momenteel een fantastische winactie lopen op facebook voor de Belgische fans. Met deze winactie kan de winnares samen met haar vriendin een bezoek aan de John Frieda salon in Londen winnen, waar zij door professionele haarstylisten van John Frieda een behandeling zullen krijgen! De winactie loopt t.e.m. 15 januari.

Written by Eva

15 thoughts on “John Frieda stapelreview

Plaats een reactie