2013’s jar of happiness

jarofhappiness

Twee weken geleden had ik zelf ook nog nooit gehoord van een Jar of Happiness. Vandaag heb ik er één staan met vier briefjes in.

Het concept is simpel maar geniaal. Bij het begin van een nieuw jaar neem je een lege bokaal. Wanneer iets je gelukkig maakt, schrijf je het op een briefje. Dat briefje steek je in de bokaal. Op de laatste dag van het jaar lees je dan alle briefjes en word je herinnerd aan alle mooie momenten die je dat jaar beleefd hebt.

Tijdens dit ‘project’ zal je er van schrikken dat er in een jaar zo veel mooie momenten zitten. Het hoeft ook niet altijd spectaculair te zijn. Het is net de kunst om met eenvoudige dingen ook gelukkig te kunnen zijn. Happiness zal sneller bereikt zijn.

Ik ben in ieder geval al nieuwsgierig naar de briefjes die ik op 31 december 2013 zal kunnen lezen. Heb jij al eens een Jar of Happiness gehad? Of start je er dit jaar mee?

Written by Eva

17 thoughts on “2013’s jar of happiness

  1. Nice! Ik moet dit ook doen! Want ik was nog overlaatst aan het denken dat er in 2012 niets leuks is gebeurd buiten mijn reisjes…
    Dus dit zou perfect zijn voor mij!
    Ik begin er morgen aan! Of ja, vandaag later in de dag πŸ˜›

  2. Pingback: Jar of Happiness | Beauty in a Bottle

  3. Dag Eva, op mijn blog heb ik nu ook een artikel geplaatst over de ‘jar of happiness’ met een verwijzing naar jou artikel op jou blog natuurlijk πŸ™‚

    Meer mensen zouden zo’n ‘jar of happiness’ moeten hebben! πŸ™‚
    Als je de mijne eens wilt zien, moet je maar eens een kijkje op mijn blog.

    Groetjes
    Sarah

Geef een reactie

