Mijn favorieten van 2012

SAM_0117

Ik heb in 2012 ongelofelijk veel nieuwe producten leren kennen. Dit artikel had met gemak 10 items meer kunnen bevatten maar ik moet ergens een grens trekken. Enjoy de mix van skincare, make-up, kwasten…

SAM_0092

De zonnebril van 2012. Mijn énigste zonnebril zelfs. Lekker onopvallend. #kuch Ik vind hem glamourous. Papa noemt hem zelfs de Astrid Bryan zonnebril.

SAM_0108

De groene elixir ultime van Kérastase. Heerlijke geur en de verpakking mag er ook zijn. De essence absolue van Shu Uemura is ook een enorme aanrader.

SAM_0109

Snow Fairy van Lush. Vloeibare suiker voor in bad of onder de douche 😉 Word je op slag happy van! De purity cleanser van Philosophy heeft zijn plekje veroverd in mijn lade.

SAM_0110

Het Smoky Copper palette van The Body Shop, het PPQ palette van Sleek en het I dream of Nevis palette van NYX. Voornamelijk rustige tinten, ik gebruik ze dan ook bijna dagelijks.

SAM_0112

Een felrode (slightly orange) nagellak van Catrice. Een mooie donkerblauwe glitternagellak van Essence. De Diamand Dust glitternagellak van Rimmel.

SAM_0111

De mascara’s van UNE zijn echt super! Die van Elizabeth Arden is ook heel goed. Die verlengt terwijl die van UNE voor meer volume zorgen.

SAM_0114

Mijn favoriet duo. Die gebruik ik iedere dag. De BB cream van garnier voor de vette huid. De stippling brush van ELF.

SAM_0115

De illuminating blushes van Hema in bruin en roze. Gebruik ik ook iedere dag. Niet samen 😉 Schitterende combinatie van blush en highlighter.

SAM_0113

Ik eindig met high-end. De météorites van Guerlain in teint beige. Gebruik ik alleen voor special occasions. De Dior Addict lipstick. Zo heerlijk smeuiig en goed gepigmenteerd. Het high definition elixir van Make Up For Ever.

Ik kijk al uit naar wat 2013 mij op beautyvlak te bieden heeft!

Written by Eva

20 thoughts on “Mijn favorieten van 2012

  1. I have Guerlain Meteorites in Teint Beige as well, but it’s in pressed compact form so I take it with me in case I have to powder my nose. I was very skeptical about the Meteorites because I was worried it’d be a shimmer overdose, but it really isn’t and I appreciate it SO much in this weather!

Geef een reactie

