Caudalie Huile Divine

HPIM6170

Tijd om de olie te reviewen die ik de afgelopen weken dagelijks gebruikt heb. De ‘Huile Divine’ van Caudalie. De naam zegt het zelf: deze olie is goddelijk!

Het begon allemaal op de Press Days bij Pr Style. Bij de Caudalie producten werd plots deze fles tevoorschijn getoverd. Peggy was er zeer lovend over en begon duchtig de andere bloggers te besproeien met de olie. Ik rook aan m’n hand en wist direct: me gusta!

Deze droge olie hydrateert, voedt en verbetert de huid dankzij zijn unieke formule gemaakt met een uitzonderlijke mix van oliën (druif, hibiscus, sesam en argan) in combinatie met gepatenteerde anti-oxidant polyfenolen. Het omhult de huid met een subtiele, bloemige en zonovergoten geur, met houtnoten.

Héél belangrijk: voor elke olie die verkocht wordt, wordt er een boom geplant in het Amazone-woud!

caudaliehuiledivine

De verpakking ziet er zeer luxueus uit. Mooi glazen flesje met goudkleurige verstuiver en de massieve houten dop. Op de achterkant van het flesje heb je de afdruk van een tros druiven. Heel mooi detail.

caudaliehuiledivine2

Ik gebruik deze droge olie op mijn polsen. De geur is zo heerlijk dat ik het eigenlijk gebruik als parfum. Het is zo’n warme, relaxerende geur. Het doet me elke keer denken aan een zonnige zomerdag. Voor het slapen wrijf ik de olie nog eens op m’n armen om heerlijk te dromen.

Normaal gezien ben ik geen grote fan van lichaamsolie, maar deze vind ik super. Mooi flesje, zuinig in gebruik, niet vet én een heerlijke geur.

Wat vind jij van deze olie?

Written by Eva

17 thoughts on “Caudalie Huile Divine

Plaats een reactie