Holidays Wishlist

wishlist1_large

Links en rechts zag ik wishlists verschijnen. Misschien moest ik ook maar de mijne opstellen? Zo gezegd, zo gedaan! 

Parfum, kan je er ooit té veel hebben? Ik alleszins niet. In heel m’n leven heb ik nog nooit twee keer hetzelfde parfum gekocht. Ik wissel heel graag af en wil zo veel mogelijk parfums uitproberen. Parfumstaaltjes vind ik dan ook super!

High-end producten. Heerlijke eye-candy om bij weg te dromen. Prachtige producten, maar duur! Al zijn de producten nog zo kwalitatief, ik krijg het echt moeilijk over m’n hart om er zo veel geld voor neer te tellen. Als ik ooit de lotto win koop de Ici Paris XL leeg, dat beloof ik 😉

Staat op jouw wishlist ook alleen maar make-up en parfum?

Written by Eva

17 thoughts on “Holidays Wishlist

Geef een reactie

