I’m dreaming of a RED christmas

Ik zeg zeker geen nee tegen een witte kerst, maar dit jaar wil ik een ‘rode kerst’. Kledij, make-up, accessoires,…allemaal rood! Op polyvore heb ik collages gemaakt voor  jullie. Met prijzen, merken, verkrijgbaarheid en dergelijke heb ik geen rekening gehouden. Just enjoy the pictures 🙂

Rode pumps, lekker vampy! Kerst moet toch met classy schoeisel gevierd worden? Brave pumps, blinkende pumps, pumps met studs…you name it.

Don’t they look pretty? Bij de keuze van de kleedjes heb ik rekening gehouden met mijn figuur. Omdat ik in verhouding tot de rest van mijn lichaam brede heupen heb, ‘moet’ ik kleedjes dragen met een A-lijn. Geen nauwsluitende kleedjes dus, helaas. Een ronde halsuitsnijding komt mijn figuur ook ten goede.

Handtas of clutch? Bij een feestelijke gelegenheid zou ik eerder kiezen voor een clutch.  Net een tikkeltje eleganter. Mijn favoriet van deze collage is die helemaal links beneden. Die is van Michael Kors. Nét boven mijn budget 😉

Dit is en blijft een beautyblog, dus uiteraard heb ik ook een make-up collage voor jullie. Red lipstick/lipgloss? Check! Red nail polish? Check! Red eyeshadow? Check!

Mijn kleedje voor kerst zal rood zijn en mijn lipstick ook, maar that’s it. Alles rood zou een beetje te veel van het goede zijn. Weet jij al wat je gaat dragen op Kerstmis?

Written by Eva

10 thoughts on “I’m dreaming of a RED christmas

Plaats een reactie