Press Days: Making Waves

Twee weken geleden ging ik met medebloggers Sofie (bedankt voor de foto’s girl!), PeggyDianaEvelien en Aurelie naar de press days in Antwerpen. Pr-bureau’s zetten die dag hun deuren open en je kan er de nieuwe collecties bekijken, een gezellig babbeltje slaan met medebloggers en de pr people.

Tweede halte: Making Waves. Daar hadden ze een enorm fashion aanbod, maar ik kwam voor het beauty department. 

De eye-catcher voor mij was het mooie wandmeubel vol parfum. Had ik dit maar in mijn badkamer staan. Enkele namen: Lady Gaga, Adidas, Guess, Playboy, Esprit…Dat parfum van Lady Gaga rook trouwens verrassend goed en draagbaar.

De Kate Moss lipsticks van Rimmel, in Matte Velvet Touch. De rode hulzen met het kroontje bovenaan en het handschrift van Kate maken deze lipsticks echt een hebbeding. Van nude tot bloedrood, je zal zeker een kleur naar jouw zin vinden.

Herkennen jullie het rode en grijze glitterlakje? 😉 Ik kan ze zeker aanraden. Die blauwe metal rush nagellak ziet er trouwens zalig uit. Zou ik die op de wishlist durven plaatsen?

Deze krultang is een schot in de roos! Het probleem bij krultangen zit hem in de diameter. Die is meestal te klein. Ik wil geen kleine krulletjes. Ik wil grote, bouncy curls.  Met deze krultang is dat perfect mogelijk. Het is echt de dikste die ik al gezien heb.

Volgens kenners is deze spiegel het neusje van de zalm. Zeer vergrotend én heeft verlichting. Vanaf nu heb je altijd de perfecte belichting bij de hand, ieder uur van de dag. Zeer confronterend wel, want de spiegel vergroot zodanig goed dat je er blijkbaar haartjes en poriën mee ziet waarvan je niet wist dat ze bestonden 😉

Bedankt Making Waves voor de uitnodiging en tot de volgende!

Written by Eva

15 thoughts on “Press Days: Making Waves

Geef een reactie

