Essie Licorice

essie licorice

Gezond snoepen met Essie Licorice!

Enkele dagen geleden bracht ik mijn inner rock chick naar boven met Essie licorice. Het toeval wilde dat ik nog drop (= licorice is Engels voor drop) liggen had in de kast. Niet voor mezelf want ik lust dat niet. Zodoende mochten de snoepjes de foto’s wat opvrolijken.

essie licorice (2)

Elke vrouw zou eigenlijk een zwarte nagellak moeten hebben. Voor een stoere look, bij een little black dress, als basis voor nail art…of gewoon omdat het niet altijd roze of rood moet zijn.

Essie lakjes behoren tot mijn top drie. De textuur is aangenaam. Niet te stroperig, niet te lopend. De droogtijd is in orde. De dekking is goed. Het borsteltje is handig. De prijs/kwaliteit verhouding is tip top.

essie licorice (3)

Tadaaaa. Mooi hΓ©? Ik ben echt blij met het resultaat. Mijn huid is nu nogal bleek, wat logisch is tijdens de winter. Zwarte nagellak en een bleke huid? Even vreesde ik voor een te groot contrast. Zoals je ziet op de foto valt het goed mee. Het zwart is niet te hard.

Conclusie: geen fan van de snoep, wel van de nagellak πŸ˜‰

Written by Eva

13 thoughts on “Essie Licorice

  1. Zwarte nagellak is inderdaad een must-have. Zelf gebruik ik zwarte lak vaak als basis voor nailart, maar zo te zien mistaat het ook niet wanneer je het op zichzelf draagt als je in een rock-mood bent πŸ˜‰ en hmmm drop… echte Hollander ben ik wat dat betreft hihi

Geef een reactie

