The Procrastinating Beauty Blogger Tag!

press-days (7)

Geen beter moment dan een luie zondagnamiddag om een beautytag in te vullen. 

1. Name a beauty regimen that you rarely do?

Mijn wenkbrauwen epileren. Vroeger deed ik dat minstens wekelijks. Na een jaar ongeveer merkte ik dat sommige haartjes niet meer teruggroeiden. Ik moet ze dus gewoon niet meer zo vaak epileren. Erg vind ik dat natuurlijk niet. Het is een pijnlijke bezigheid die ik met plezier uitstel.

2. Is washing your make-up brushes something that you do regularly?

Ja! Ik vind dat zelfs leuk om te doen. Gezellig aan de slag met water en shampoo. Ongelofelijk wat soms uit die borstels komt. Het resultaat maakt me ook altijd blij. Morgen ga ik ze trouwens wassen!

SAM_1473

3. How long will you last with chipped nail polish?

Maximum twee  dagen. Het ziet er al snel onverzorgd uit. Als beauty blogger moet ik ook het goede voorbeeld geven 😉 Op het werk zijn ze ook heel streng en mag ik niet met gechipte nagels verschijnen. Ik test ook regelmatig nagellak dus ik wissel vaak af waardoor ik meestal de nagellak al moet verwijderen voor hij chipt.

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it?

Als beautyblogger heb ik van elk soort product wel een voorraad staan dus veel hoef ik niet te kopen. Ik probeer ook bewust eerst wat producten op te maken voor ik iets nieuws koop. Buiten een paar favorieten zijn er eigenlijk weinig producten die een rebuy zijn. Als één van deze producten op is, dan koop ik een back  up.

rimmel aqua cool (3)

5. What is your worst beauty habit?

De ergste van allemaal…gaan slapen zonder mijn make-up te verwijderen. Erg hé? ’s Avonds ben ik af en toe te lui om mijn make-up te verwijderen. Zeker na een avondje uit is mijn make-up verwijderen er te veel aan. Ik sus mezelf dan met de gedachte dat het meeste van mijn make-up er aan het einde van de dag toch al af is. Misschien moet ik ontschminkdoekjes op mijn nachttafel leggen? Beter dan niets!

6. Name something non-beauty related that you put off doing all the time?

Opruimen. Ik doe dat niet graag. Niet dat het er hier uit ziet als een stort. Gewoon wat gezellige rommel. Zo’n perfecte propere huizen als in de interieurboekjes zijn niet realistisch. Huisgenoten verplichten mij dan om op te ruimen maar na enkele weken ziet het er weer uit als voorheen. Can’t help it!

SAM_1810

7. When going out somewhere, do you leave getting ready to the last minute?

Meestal wel ja. Voor ik het huis verlaat is mijn make-up opdoen altijd de laatste stap. Als ik in de badkamer bezig ben met mijn make-up amuseer ik mij te pletter. Probleem is dan dat ik het uur uit het oog verlies en soms halsoverkop moet vertrekken. Herkenbaar zeker?

8. Can you commit to spending bans?

Ik heb er geen probleem mee om af en toe de portemonnee dicht te houden. Sommige kosten moet je uiteraard maken maar een extraatje kan ik wel enkele weken uitstellen als dat nodig is.

high-end (2)

9. How organized are your make-up and nail polish collections?

Niet zo super eigenlijk. Sommige organiseren per merk of per kleur. Bij mij zitten al mijn nagellakken samen in een grote doos. Mijn make-up zit in een ladekast. Daar zitten verschillende doosjes in met make-up. Een doos met oogschaduw, een doos met poeders, een doos met lipproducten….In een aparte lade bewaar ik mijn high-end make-up.

10. What is the longest amount of time you have gone without writing a blog post?

Dat weet ik niet meteen uit mijn hoofd. Een week misschien? Dat is natuurlijk een grote uitzondering.

Deze tag komt van The Beau Bow.

7 thoughts on “The Procrastinating Beauty Blogger Tag!

  1. Oh nooo you should probably always at least wipe your face with some micellar water even if you’re too tired to do the whole thing! Other than that you’re not too bad of a procrastinator 😉

  2. Fooeeeeei ,slapen in je make-up!!! 🙂 Ik kan zelf ook niet tegen gechipte nagellak. Bij mij moet dat er echt meteen af. En ik ben jaloers op je by the way, op het feit dat sommige van je wenkbrauwhaartjes niet meer terug groeien. Was dat bij mij ook maar zo.

  3. Ik vind het ook niet zo erg om mijn make up kwasten te wassen. Soms gezellig in de badkamer terwijl mijn vriend in bad zit of terwijl ik iets bekijk op de laptop. Heerlijk om schone kwasten te hebben!

Geef een reactie

