Pantene Advanced+ Keratin Repair

SAM_3210

Pantene  Advanced+ Keratin repair om mijn haren te beschermen! 

Haardroger, stijltang, krultang…ons haar is er niet bepaald happy mee. Door die beschadiging verliest ons haar keratine. De advanced+ keratin repair herstelt de schade en biedt bescherming.

SAM_3220

Hier zie je van links naar rechts het masker, de shampoo, de conditioner en de split end fuser. Allemaal hebben ze ongeveer dezelfde kleur en een héérlijke geur.

SAM_3214

De shampoo en conditioner bevatten en unieke mix van drie beschermende polymeren. Deze brengen een dunne beschermingslaag over elk haartje om beschadiging en proteïneverlies tegen te gaan.

Beide schuimen goed en zijn zuinig in gebruik. Het beste resultaat krijg je als je beide producten gebruikt. Ik heb eens de shampoo alleen gebruikt en ik merkte toen direct dat mijn haar minder glad was dan als ik ook de conditioner gebruik.

SAM_3212

Het masker zit in een leuk potje. Mooi afgesloten! Altijd een pluspunt voor mij. De structuur is heel aangenaam. Niet te hard. Zo’n dikke maskers heb ik niet graag. Deze is niet te hard en niet te zacht. Ideaal om makkelijk te verdelen dus.

SAM_3217

Als laatste hebben we de split end fuser. Deze bestaat uit een fusie van cafeïne, niacinamide en pathenol. De formule herstelt microscheurtjes en helpt gespleten punten tijdelijk samen te smelten.

Dit is met grote voorsprong mijn favoriet uit de collectie. Ik kam met mijn handen dit product door mijn handdoekdroog haar. Eenmaal mijn haar droog is, is het zo lekker zacht en het glanst veel meer dan anders. Eigenlijk zou ik dit niet mogen zeggen maar het werkt enorm goed in combinatie met een stijltang.

SAM_3210

Shampoo (250 ml) – 6.99 euro

Conditioner (250 ml) – 6.99 euro

Masker (200 ml) – 7.99 euro

Split end fuser – ( 100 ml) – 9.99 euro

Deze producten zijn verkrijgbaar bij Delhaize en Carrefour Hypermarket.

Written by Eva

6 thoughts on “Pantene Advanced+ Keratin Repair

Plaats een reactie