Max Factor 3-in-1 foundation: light ivory 40

Hier is ie dan. Hij komt als geroepen! Mijn vorige foundation had net de geest gegeven. Deze vernieuwende 3-in-1 foundation moest ik gewoon uitproberen. Was deze facefinity een schot in de roos? Find out…

De verpakking is dik oké. Een glazen flacon straalt meer luxe uit dan een plastic flacon. Nu kun je uiteraard ook zien hoeveel product er nog in zit en welke kleur je hebt. Een pompsysteem krijgt sowieso een dikke plus.

Wat maakt deze foundation nu zo speciaal? Deze foundation dient tegelijk ook als primer en concealer. Dat zijn dus twee stappen (en producten) uitgespaard in je dagelijks make-upritueel. De SPF 20 is een leuk extraatje.

 

Ik heb de versie Light Ivory 40. Hier zie je een erwtje er van op m’n hand. De foundation is zoals je kan zien niet extreem lopend van structuur.

 

Die erwt was natuurlijk enorm veel voor mijn hand. Het is dus een zuinige foundation. Hij haalt met gemak een medium dekking en met twee laagjes zelfs full coverage vermoed ik.

Hij voelt romig aan. Dit smeer ik met plezier op mijn gezicht. Hij blijft echt een hele dag mooi zitten, dus de primerbelofte maakt hij zeker waar. Maar wat voor mij het belangrijkste is: ondanks mijn vette huid blijft m’n gezicht de hele dag mat!!!

Deze foundation koop ik sowieso opnieuw. Het is de beste die ik tot nu toe gevonden heb voor mijn huid. En ik ben zo blij dat ik mijn holy grail al kan kopen voor maar 14.99 euro.

Kortom, ik kan niet anders dan deze aanraden aan jullie. Zeker aan diegene met een gecombineerde tot vette huid.

Written by Eva

18 thoughts on “Max Factor 3-in-1 foundation: light ivory 40

  1. Ik wil die ook kopen, maar ik ben steeds bang dat ie het voor mij niet goed zal doen. ik heb namelijk rode plekjes en die moeten zeker bedenkt zijn, kan je me soms zeggen of de dekking goed is ?

    Thanks

Plaats een reactie