ELF shimmering facial whip: golden peach

Een paar maanden geleden was ik op highlighter-hunt. Op de ELF-website vond ik toen deze shimmering facial whip. De kleur golden peach was net gelanceerd en die ging dus het winkelmandje in. Hot or not?

Dat het product in een tube is, vind ik zowiezo een pluspunt. Dat is heel hygiënisch. Ten tweede is de tube doorzichtig, je ziet dus hoeveel product er nog in zit.

De tube heeft een fijne spuitmond. Zo kan je goed doseren. Wat trouwens nodig is, want je hebt echt niet veel product nodig.

As you can see staan de ingrediënten op de achterzijde. De inhoud is 9.5 gram.

Dit lees je op de website:

Met dit multifunctionele, compacte kleurtje, rijk aan vitamine B, C en E, krijgt u een stralende en zachte huid zonder een plakkerig gevoel.

Wie had dat gedacht, vitamines? Ik alleszins niet. Een leuke verrassing.

Kijk eens aan, wat een mooie shimmer zeg! Golden Peach, hij maakt z’n naam waar. De meeste highlighters/shimmers hebben een witte of roze ondertoon. Een zeer leuke aanvulling voor mijn stash, zo’n highlighter met gouden ondertoon.

Het beste moet nog komen! Deze facial whip is te koop voor 1 (!!!!) euro. Misschien moet ik na mijn no-buy wel eens de andere tinten bekijken…

Heb jij ervaring met de facial whips van ELF?

Written by Eva

15 thoughts on “ELF shimmering facial whip: golden peach

Geef een reactie

