Beautyvloggers to watch part 2

Let’s make it up 1 & 2

Link:

http://www.youtube.com/user/LetsMakeitUp1?feature=g-user-u

Een van mijn favorieten onder alle vloggers die ik ken. Kayley begon uit interesse met enkele filmpjes hoe een bepaald kapsel kunt maken en 2 jaar later heeft ze al 112 filmpjes op haar eerste kanaal.

Op haar eerste kanaal gaat het enkel over kapsels, video’s hoe je stap voor stap een bepaalde haarstijl kunt krijgen. De filmpjes zijn kort maar erg duidelijk. Ik moet vaak wel een filmpje meerdere keren afspelen tijdens het nadoen van een bepaald kapsel. De kapsels duren meestal minder dan 5 minuten, heel gemakkelijk dus!

Het tweede kanaal gaat over beauty enz. Zeker geen slecht kanaal, maar het is nog in wording. Momenteel staan er maar 16 filmpjes op, waarvan er slechts 4 echt bruikbaar zijn. De andere filmpjes gaan meer over haar persoonlijk leven of andere onderwerpen.

Samengevat kan ik dus zeggen dat haar eerste kanaal ideaal is om inspiratie op te doen over kapsels. Bad hair day? Wel er zit zeker een filmpje tussen dat je verder zal helpen!

 

BisaNation

Link:

http://www.youtube.com/user/BisaNation?feature=g-user-c

Bisa is bezig bijtje! Ze is make-up artieste, ontwerper, zangeres en maakt zelfs haar eigen pruiken! Als dat geen pluim verdient… .

Haar filmpjes zijn erg professioneel en duidelijk. Ook hier is een stapsgewijze uitleg over hoe je oogschaduw aanbrengt, een bepaalde look kunt krijgen, … .

De make-up is soms wel extreem in die zin dat het niet echt voor dagelijks gebruik is. Ik zou toch niet dagelijks zoveel tijd besteden aan mijn make-up ( en ik zit al een uur in de badkamer…). Maar stel dat je inspiratie zoekt voor de perfecte look ’ s avonds is zij een must om even te checken.

Zelf heb ik al enkele looks uitgeprobeerd zoals de “adele” (http://www.youtube.com/user/BisaNation?feature=g-user-c#p/search/0/Xz28HazVAeE).

Neem zeker een kijkje op haar pagina en wees net zoals aangenaam verrast door haar veelzijdigheid! 

Uiteraard zijn er nog steengoede kanalen op youtube over beauty. Maar op dit moment behoren bovenstaande dames tot mijn favorieten. Ze zijn eerlijk, brengen goede filmpjes die ook realistisch zijn. Het moet tenslotte haalbaar zijn en mag geen halve dag in beslag nemen.

Weet jij zelf ook nog goede kanalen? Laat het ons zeker weten!

 

3 thoughts on “Beautyvloggers to watch part 2

Geef een reactie

