Essie After School Boy Blazer

essie after school boy blazer

Mijn eerste kennismaking met Essie was niet zo positief. Toch wou ik het merk een tweede kans geven. Van de lieve Sint kreeg ik drie lakjes die ik met veel plezier test.

Vandaag toon ik jullie After School Boy Blazer. Een prachtig marineblauwe kleur die doet denken aan preppy blazers van knappe college boys. Ik ben fan van marineblauw én van blazers. Allebei heel chique en tijdloos. Nagellak moet trouwens niet altijd rood of roze zijn hé.

Dit lakje komt uit de herfstcollectie For the twill of it.

essie after school boy blazer (2)

Het borsteltje is lang en semi-breed. Ik kan er goed mee lakken.  De textuur van de nagellak is echt zalig. Sommige lakjes zijn zo lopend dat je constant morst. Andere zijn dan weer te vast waardoor ze niet goed uitsmeren. Essie is vanaf nu mijn number one voor nagellak! 

essie after school boy blazer (3)

Zo ziet de lak er uit op mijn nagels. 1 laagje was genoeg voor een perfect resultaat. Zie je die prachtige glans? Ik kan nu al voorspellen dat weer veel mensen zullen vragen als dit mijn echte nagels zijn. Soooo pretty!

Hopelijk zijn de andere twee lakjes ook zo’n voltreffers. Ben jij fan van donkere kleuren op de nagels?

Written by Eva

15 thoughts on “Essie After School Boy Blazer

  1. Is inderdaad een heel mooi kleurtje! Ik vind de parka perfect ook heel mooi!
    Ik heb ook met kerst mijn eerste essie nagellakjes gekocht en ik wil echt niets anders meer! Ze lakken zo fijn en drogen ook heel erg snel!
    Ik heb zo een pakketje van 3 gekocht met Mind Your Mittens, Shearling Darling en Toggle To The Top. De laatste vind ik eigenlijk het minst mooi, maar de 2 andere zijn echt super 🙂

Plaats een reactie