Mini sneak preview

SAM_3167

Welke producten liggen momenteel klaar om getest te worden?

SAM_3171

3 Nail Art Stripers van NYC. De nail art hype is duidelijk nog niet aan z’n einde. Als beautyblogger kan er niet om heen. Willen of niet, ik moet er aan meedoen. Vooraf zal ik toch wat oefenen en wat opzoekingswerk verrichten voor leuke patroontjes. Daar zijn de feestdagen toch ideaal voor. Mama zal wel dienst doen als proefkonijn.

SAM_3177

De Master Kajal khol liner. Omdat het niet Β altijd zwart moet zijn. Blauwe liner heb ik zelfs nog niet. De vorm van de liner en de lange punt zien er zo grappig uit. Ik kan mij voorstellen dat het goed in de hand ligt. Verder hoop ik dat de pigmentatie goed is en dat hij lekker smeuΓ―g is.

SAM_3173

De andere twee Essie lakjes die ik van de lieve sint kreeg. Bovenaan zie je Toggle to the top van de wintercollectie. Rode glitternagellak is echt mijn zwakke plek. Hij lijkt enorm op leading lady. Onderaan een simpele, zwarte lak. Die ontbrak nog. Alle kleuren van de regenboog hebben, maar geen zwart. Ik heb dat vaak gemist. Zeker bij nail art. Ideaal ook voor een stoere rock chick look.

SAM_3180

Als laatste nog twee schattige make-upjes van de Pupa feestcollectie. Check de verpakking van de lipgloss. Zo chique en handig met dat venstertje. Heel duidelijk een item van de feestcollectie. Een roze nagellakje is nooit verkeerd. Past ook goed bij de lipgloss. Een combinatie die ik mezelf nog vaak zie dragen.

Written by Eva

10 thoughts on “Mini sneak preview

Geef een reactie

