Favourites of February

SAM_0539

Amandel kan bij mij niets verkeerd doen. Héérlijke geur. Een olie is ideaal voor mijn droge huid. Olie + amandel = happy Eva!

SAM_0420

De Colour Crush mono’s van The Body Shop. Leuke kleurtjes met een goede pigmentatie. Zalige ingrediënten ook.

SAM_0533

De Rimmel Apocalips Lip Lacquers. Voor mij hét lipproduct van de maand. De pigmentatie van een lipstick! Ook voor mezelf heel leuk om te ontdekken dat ik sta met bruintinten op mijn lippen.

SAM_0314

De Météorites Perles primer van Guerlain. Hemelse verpakking. Dit is pure luxe outside and inside. Heerlijke viooltjesgeur, aangename textuur én een goede werking. Wat wil een vrouw nog meer?

SAM_0586

Het Dr Hauschka oogschaduwtrio uit de Dear Eyes collectie. Die rose gold verpakking is helemaal mijn ding. De kleurtjes zijn zeer toegankelijk. De pigmentatie is dik in orde. Ik ben fan!

Ik kijk al uit naar wat maart mij te bieden heeft op beauty-vlak. Wat was  jouw favoriet van februari?

Written by Eva

12 thoughts on “Favourites of February

Plaats een reactie