The Body Shop: Vanilla Bliss hand lotion

SAM_0235De sneeuw van de afgelopen dagen heeft me weer volledig in kerststemming gebracht. Ik bekeek de kerstcollecties in mijn lade en haalde er deze hand lotion van The Body Shop uit.

De verpakking is prima voor mij. First of all, een pompflacon. Hygiënisch en makkelijk in gebruik. Het flacon is doorzichtig. Je ziet in één oogopslag de hoeveelheid product die er nog in zit. De bolvorm is ook een aangename afwisseling.

SAM_0237

De lotion heeft echt een heerlijke vanillegeur. Net zoals vanillepudding, misschien zelfs beter. Uren nadat ik de lotion gebruikt had, hing er nog altijd een licht en aangenaam vanillegeurtje rond mijn handen.

SAM_0241

De textuur is zeer aangenaam. Zoals je ziet op de foto smelt de lotion mooi als hij in contact komt met de huid. Hij is ook zuinig in gebruik. Het erwtje dat je op de vorige foto zag was voldoende voor beide handen. Dat de lotion snel intrekt en geen vettig laagje nalaat vind ik een groot pluspunt!

Deze hand lotion van 240 ml kost 10 euro. Zeker zijn prijs waard. Wie weet is hij nu wel in solden. Heb jij ervaring met de hand lotions van The Body Shop?

Written by Eva

12 thoughts on “The Body Shop: Vanilla Bliss hand lotion

Plaats een reactie