Nail art: Domino Nails

SAM_0230

De eerste nail art van de weekly challenge is een feit. Check it out!

Even in mijn stash snuffelen en een paar kleuren selecteren. Daar begon ik mee. Ik nam  twee blauwe glitternagellakjes. Alhoewel, twee keer dezelfde kleur? Twee keer glitter? Leek me toch geen zo’n goed plan. Change of plans: blauw en wit!

Ik koos dus een donkerblauwe glitternagellak: Jacob’s protection van Essence. Twee laagjes voor een perfecte dekking.

SAM_0229

I know, niet perfect binnen de lijntjes. Ik ben nog steeds in de trial-and-error-fase, remember?

Ik heb geen nail art tools dus ik heb me beholpen met een trucje. Dat trucje leerde ik van mijn nicht. De bolletjes heb ik gemaakt met behulp van een doormidden geknipte tandenstoker. No joke.

SAM_0230

Dit is het resultaat.  Niet slecht voor een beginneling, al zeg ik het zelf.

What do you think?

Written by Eva

21 thoughts on “Nail art: Domino Nails

  1. Origineel bedacht! Zelf zou ik de stipjes per nagel anders doen, dus niet allemaal 3 stipjes maar bij de ene twee en de andere 6, zodat er wat meer variatie inzit. Tip 😉
    Ik ben erg benieuwd naar je volgende creaties; keep going on!

Geef een reactie

