Biguine Legende blush

Vandaag een review over mijn favoriete blush 🙂 p.s. Zoals je kan zien ontbreekt er een stuk uit de blush. Dat is omdat ik hem eens laten vallen heb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb gekozen voor de versie 10003 Sissi. Een mooie roze blush met gouden adertjes. Het goud zorgt voor een subtiele glans en het roze oogt zeer natuurlijk op de wangen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze blush ben ik enkele jaren geleden gaan kopen in de Inno. De prijs was rond de 15 euro. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van dit product: mooie kleur, zeer goede textuur, de geur is oké…Wel jammer dat de verpakking wat simpel is. Voor die prijs had ik toch wat meer verwacht dan doorzichtig plastic.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit product krijgt 8.5/10!

13 thoughts on “Biguine Legende blush

Geef een reactie

