Bourjois “Swimming Cool” nail polish

bourjois nail polish

 

Bourjois lanceerde de zomercollectie Swimming Cool.

Een tijd terug hield ik met de twee besties een leuke beautynamiddag vol producten testen. Bestie 1 deed dienst als model en bestie 2 als fotografe. Bij deze nog eens hartelijk bedankt allebei! Vandaag toon ik jullie de drie lakjes uit de zomercollectie van Bourjois.

bourjois nail polish (2)

 

We beginnen met Pink-itude. Een pastelroze kleurtje die o zo mooi zal zijn op mijn gebruinde handen. Het is zo’n kleur die je gewoon moet hebben en waar je nooit mee kan missen. My inner princess is happy!

bourjois nail polish (5)

 

Resultaat van 2 laagjes. Die ene laag maakt echt wel een groot verschil. Een derde laagje had eventueel nog gekund maar voor mij hoeft het niet.

bourjois nail polish (3)

 

De bestie combineerde Blue Lagoon en Palm Peach. Zijn deze namen niet ongelofelijk leuk? Ze passen ook uitstekend bij de naam van de collectie. Blue Lagoon vind ik ook heel mooi passen voor de zomer. Misschien zelfs nog het meeste van de drie. Palm Peach is minder mijn ding maar dat is persoonlijke smaak.

Voor 9.99 euro/stuk kan je deze lakjes van jou maken. De kwaliteit is goed, zoals we gewoon zijn. Welke van de drie kleuren zie jij het liefst?

Written by Eva

 

 

10 thoughts on “Bourjois “Swimming Cool” nail polish

Geef een reactie

