Bioderma Sébium H2O

bioderma

 

Eén van mijn favoriete reinigers!

Ik gok dat iedereen intussen het micellaire water van Bioderma wel kent. Favoriet van vele beautyliefhebbers. Zelf kende ik het natuurlijk ook al lang maar ik had het nog nooit geprobeerd. Daar moest maar eens verandering in komen. Deze versie voor de gecombineerde en vette huid leek me ideaal!

 

bioderma (2)

 

“- BIODERMA innovation, Sébium H2O gently cleanses the skin without drying it, through the micro-emulsion of impurities and excess sebum.

– Enriched with purifying active ingredients, Sébium H2O cleanses the epidermis in depth and regulates secretion of sebum. The patented sebo-correcting complex, Fluidactiv®, normalises sebum quality.

– Sébium H2O guarantees excellent cutaneous and ocular tolerance.

– Sébium H2O is non-comedogenic.”

 

bioderma (3)

 

Zoals je ziet aan het flesje heb ik het al vaak gebruikt. Een goeie reiniger voor mijn huid vinden is niet simpel. Ofwel zijn ze te agressief of laten ze een vettig laagje achter. Bij deze moet ik gewoon wat product aanbrengen op een watje, het watje over mijn gezicht wrijven en klaar. Was alles maar zo simpel!

 

bioderma before and after

 

Hier zie je nog eens een mooie voor en na van de wattenschijfjes. Mijn huid is perfect gereinigd. Geen last van irritatie, uitdroging of een vettig gevoel. Ik kan deze reiniger zeker aanraden!

Written by Eva

6 thoughts on “Bioderma Sébium H2O

Geef een reactie

