Opgemaakt

 

SAM_4949

 

Enkele opgemaakte producten!

SAM_4955

 

Rexona deo. Aangename geur. Maar vooral zonder alcohol. Dat branderig gevoel van alcohol op pas geschoren oksels vermijd ik liever.

Schwarzkopf bonacure shampoo. Not bad maar ook niet wauw.

Nivea Visage Young deep reinigingsgel. Heeft me enorm verrast in de positieve zin. Dit wordt een rebuy!

SAM_4958

 

Een mini acqua colonia met citrusgeur. Zeer frisse geur die je energie een boost geeft.

Bourjois Happy Light primer. Die ga ik niet opnieuw kopen. Niet omdat ik het product niet goed vind maar omdat ik nooit primer gebruik. Ik gebruik dagelijks een bb cream en dan heb ik geen primer nodig.

Mijn favoriete parfum Flower by Kenzo. Die zal ik zeker nog eens kopen. Alleen niet meteen want ik heb nog 4 andere parfums staan.

SAM_4952

 

Oral-B tandpasta. Ik merk toch wel een verschil op. Mijn tanden zijn iets lichter geworden. Yay!

Le petit marseillais met olijfmelk. Heel budgetvriendelijk dus die zou ik wel opnieuw durven kopen. Misschien wel een andere geur.

Sunlight met Verbena en arganolie. Ook deze is heel budgetvriendelijk. Leuke geur.

SAM_4961

 

Bij deze touch of happiness van Rituals heb ik eigenlijk een beetje gezeurd. Deze was namelijk nog niet volledig leeg. De body cream stond al een lange tijd in mijn kast. Blijkbaar net iets te lang want de textuur begon wat vreemd aan te voelen. Weg dan maar.

Written by Eva

7 thoughts on “Opgemaakt

Geef een reactie

