Dove LE Beauty Blossom

dove beauty blossom (3)

 

Dove heeft een limited edition genaamd Beauty Blossom!

 

 

Echt iets voor mij! Oranje is heel lang mijn favoriete kleur geweest. Van bloemen ben ik nog altijd fan. Ze zijn mooi en ruiken heerlijk. Twee eigenschappen die deze producten ook hebben.

dove beauty blossom

Je ziet het al op de verpakking staan: Nutrium moisture. Deze body wash is voedend en hydraterend voor de huid. Tijdens deze warme tijden kan dat zeker geen kwaad!

dove beauty blossom

 

De wash heeft een heerlijke geur van witte bloesem. Na het douchen ruik ik hem nog steeds als ik aan mijn arm snuffel. Tijdens het douchen zelf zorgt de geur voor een opkikker zonder echt te hard op te vallen. Ik merk duidelijk dat mijn huid achteraf veel zachter is dan met een gewone douchegel. Top!

dove beauty blossom (2)

 

Voor wie toch nog extra wil hydrateren is er de cream. Eentje om aan te brengen voor het slapengaan zodat hij ’s nachts optimaal z’n werk kan doen. Voor een cream vind ik hem nog redelijk luchtig en zacht van textuur.

dove beauty blossom (2)

 

De mooie pot zet je trouwens met plezier op je nachtkastje. Hij smeert makkelijk uit en doet m’n benen mooi glimmen zonder ze vettig te maken. Ideaal ook om de beauty blossom geur op je lichaam te versterken als aanvulling op de body wash.

Haast je naar de winkel want deze producten zijn limited edition! Met zo’n budgetvriendelijke prijs kan je ze toch niet laten liggen?

Body Wash – 250 ml – 3.55 euro

Cream – 150 ml – 2.34 euro

Written by Eva

One thought on “Dove LE Beauty Blossom

Geef een reactie

