Opgemaakt

SAM_4302

 

Ik heb met enige moeite weer enkele producten weten op te maken.SAM_4304-001

De shampoo van Kevin Murphy. Ik ben serieus aan het overwegen om de lege verpakking te sparen omdat ik die zo mooi vind xD De shampoo zelf had een heerlijke geur. Ik heb er echt het laatste restje nog uit gehaald door de fles te schudden met wat water.

De amandelolie van L’occitane. Hier ben ik zo enorm zuinig op geweest. Ik ben dol op amandel! Deze heb ik met plezier in mijn warm bad gegoten. Deze mag je mij altijd cadeau doen. *hint*

SAM_4306-001

 

Een groot parfum sample van Marc Jacobs’ Daisy Sunshine. De spring 2013 versie. Vorige lente heb ik die wel gedragen maar niet genoeg om hem op te maken. Deze lente ben ik hem opnieuw beginnen gebruiken en zo is hij dan toch opgeraakt.

De dove invisible dry ga ik zeker opnieuw kopen. Lekker budgetvriendelijk en een geur waar ik dol op ben. Een zachte, cleane geur. Dat hij geen witte vlekken nalaat op kleuren is natuurlijk mooi meegenomen.

SAM_4309-001

Mijn bronzer van NYX. Die heb ik bijna dagelijks gebruikt het afgelopen jaar. Ik vond het echt een goede bronzer. Ergens vind ik het wel jammer dat hij nu op is. Ik heb hier nog genoeg bronzers liggen dus op naar de volgende!

De clump defy mascara van Max Factor. Mijn all time favourite! Als je die iedere dag gebruikt is die natuurlijk ooit eens op. Voorlopig heb ik nog andere mascara’s die ik eerst moet opmaken. Als die op zijn koop ik sowieso opnieuw mijn clump defy.

De base coat van Une. Die was zo goed als leeg. De werking was ook niet meer ideaal door de ouderdom van het product. In het flesje zag je dat er in de doorzichtige vloeistof al paarse vlekjes tevoorschijn kwamen. Bovendien heb ik nu al een nieuwe base coat.

Written by Eva

2 thoughts on “Opgemaakt

Geef een reactie

