Morgan Taylor nail polishes

morgan taylor

 

Ik vind het altijd leuk om een voor mij onbekend merk te testen. Vorige week gebruikte ik voor het eerst enkele lakjes van Morgan Taylor.

‘Morgan TaylorTM, de NIEUWE standaard voor professionele nagellak, de crème de la crème in kleur, speciaal voor u door professionals ontwikkeld. Van klassiek tot avant-garde en van subtiel tot buitengewoon spectaculair…De unieke, geselecteerde ingrediënten en het innovatieve flesje onthullen dat Morgan Taylor zorgvuldig ontwikkeld werd om u een stijlvol en optimaal resultaat te garanderen.’

 

morgan taylor (2)

 

Als eerste hebben we de ‘Stick with it’ base coat. Een betere naam had ik zelf niet kunnen bedenken 🙂 De roze kleur vind ik wel tof. Alle flesjes hebben trouwens een inhoud van 15 ml! Ik ga ze dus nog lang kunnen gebruiken.

‘Deze uitzonderlijk duurzame basecoat laat je nooit in de steek. De natuurlijke nagel wordt Olympisch sterk en flexibel voor een maximale hechting en duurzaamheid. Elke nagel houdt ervan.’

De base coat doet goed zijn werk. Ik heb hem ook al getest in combinatie met andere merken. De nagellak bleef duidelijk langer op mijn nagels. Yippie!

 

morgan taylor (6)

 

Het borsteltje is lang en smal. Lakken met deze borstel gaat goed.

 

morgan taylor (3)

 

Hier hebben we ‘Orange you glad’. Een donker oranje kleur. Alle producten hebben zo’n toffe namen 🙂

 

morgan taylor (4)

 

Onderaan vind je de naam van de lak. Bij het lakken zelf moest ik even wennen aan de textuur. Die was iets lopender dan ik gewoon ben. Niet waterachtig maar gewoon redelijk vloeibaar. De dekking is zeker niet slecht maar kan nog iets beter.

 

morgan taylor (5)

 

Om af te werken bracht ik de ‘Make it last‘ top coat aan.

‘Iedereen wil dat goeie dingen langer blijven duren. Deze ultra-duurzame topcoat belooft alle nageltypes een langdurige, niet-afpellende, onweerstaanbare spiegel-glans en UV bescherming.’

Op de foto zie je een roze stipje in het flesje. Dat komt dus omdat ik de top coat eens iets te vroeg aangebracht had waardoor er nagellak aan het borsteltje bleef hangen. #oops

 

morgan taylor (7)

 

Tadaaa! Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Een mooi kleurtje en een schitterende glans dankzij de top coat.

Door deze positieve eerste ervaring ben ik wel benieuwd geworden naar de andere kleurtjes. Kijk jij ook even op de webshop?

Written by Eva

2 thoughts on “Morgan Taylor nail polishes

Geef een reactie

