London: Help wanted!

beautycase

Yours truly gaat in september naar Londen!

Vorig jaar ging ik op citytrip naar Parijs, dit jaar ga ik naar Londen! Daar droom ik dus al jaaaaren van. Eindelijk iets om van mijn bucket list te schrappen. Dat mijn twee allergrootste schatten meegaan maakt het nog duizend keer beter. Een gezellige citytrip onder girls met de perfecte mix van shoppen en cultuur.

Een datum hebben we al gekozen: 6 en 7 september. Het eerste weekend van september. Schat S. heeft er dan net haar eerste week als leerkracht opzitten. Schat D. viert twee dagen later haar verjaardag. Je leest het al, we hebben wat te vieren.

Allemaal goed en wel maar waar gaan we slapen? We hebben een budget van maximum 180 euro/nacht voor een driepersoonskamer. Lijkt me toch realistisch en haalbaar, nee? Ik heb me de afgelopen weken suf gezocht maar ik vind dus echt niets hé! Ik weet ook wel dat we met die prijs geen luxehotel midden in de winkelstraat kunnen hebben. Het enige wat ik kan vinden voor die prijs zijn a) ‘slecht onderhouden’ hotels in het centrum of b) mooie hotels maar dan 10 km van het centrum.

Ik begrijp er echt niets van. Daarom vraag ik jullie om hulp. Ik weet zeker dat enkele van jullie al op citytrip geweest zijn naar Londen. Misschien sliep jij wel in een tof hotel dat binnen ons budget past? Let me know!

Written by Eva

5 thoughts on “London: Help wanted!

  1. Je hebt te lang gewacht Eva! De hotelprijzen worden duurder naarmate de datum nadert…. Kijk eens op de sites van ketens als Travelodge, daar moet zeker nog iets te vinden zijn. Of misschien Premier Inn nog maar ik vrees dat je voor die keten al over de prijs gaat zitten….
    http://www.travelodge.co.uk/search_and_book/index.php?action=search&check_from=&locationCode=&location=City+of+London&location_code=&checkInDate=06%2F09%2F2014&checkOutDate=07%2F09%2F2014&no_of_rooms=1&adults_1=3&children_1=0&adults_2=1&children_2=0&adults_3=1&children_3=0&adults_4=1&children_4=0&adults_5=1&children_5=0&adults_6=1&children_6=0&adults_7=1&children_7=0&adults_8=1&children_8=0&adults_9=1&children_9=0&search=Find+rooms
    Travellodge heeft nog kamers rond 100 pond.

  2. Bij mij is het zooo lang geleden, ik weet zelfs niet meer welk hotel ik de laatste keer had… Maar ik herinner me dat ’t maar zo zo was. Dus ik kan je sowieso niet helpen 😦 Hopelijk vind je nog een leuk hotelletje, succes!

Geef een reactie

