Pronails Jungle Jewels

pronails jungle jewels

 

Deze Jungle Jewels van Pronails  mochten mijn nagels sieren!

“Deze ProNails Jewels bieden een stijlvolle camouflage voor moderne amazones. Rijke metallics worden afgewisseld met donkere natuurtinten, en opgelicht met felle exotische accenten. Deze opvallende contrasten zorgen voor een flamboyante beauty look.” 

Een collectie met zo’n toffe naam kan niet anders dan leuk zijn. Zoals aanbevolen combineerde ik een cream lak met een metallic lak.

pronails jungle jewels (2)

 

Links zie je Law of the jungle. Een felle fuchsiatint. Perfect voor de zomer. Mijn favoriet uit de collectie trouwens. Rechts zie je Save the rainforest. Een kleur die mij eerder aan de zee doet denken dan aan het regenwoud. Een zeer mooie metallic kleur met shimmer en zo veel verschillende soorten blauw en groen dat ik er minutenlang naar kan staren zonder me te vervelen!

pronails jungle jewels (3)

 

Zie ze schitteren in de zon! De accentnagel kon op veel belangstelling rekenen. Terecht 🙂 Ik vind de kleuren echt goed samen passen. De combinatie van lakjes met een verschillende finish vind ik ook een aanrader. Dat ga ik in de toekomst zeker nog doen. Ik kijk al uit naar de volgende collecties. Well done Pronails!

Deze juweeltjes kan je hier kopen voor 12.50 euro. Welke van de twee vind jij het mooist?

Written by Eva

5 thoughts on “Pronails Jungle Jewels

Geef een reactie

