Press Days Part 1

press days (7)

 

Exact een week geleden trok ik naar Antwerpen voor de Press Days.

Als eerste bezochten we Oona.

press days

 

Op de uitnodiging stond ‘Hunt and be hunted’. Daar past dit mooie tafereel toch uitstekend bij?

press days (2)

 

Zo ’s ochtends vroeg kan zo’n healthy breakfast buffet wel smaken. Heerlijk als mensen aan alles denken!

press days (3)

 

Bij BE Creative mogen we ons deze lente/zomer aan enkele mooie kleurtjes verwachten. Die oranje lipstick is de max! Dat koraalkleurig nagellakje ziet er ook niet mis uit.

press days (4)

 

Voor een mooi oogschaduw palette maak ik graag plaats in mijn lade 😉

press days (5)

 

Zelf serumpjes knutselen, gotta love it 😀 Afhankelijk van je huid kan je zelf je persoonlijke serum maken met behulp van 8 flesjes en een basis.

press days (6)

 

Yves Rocher komt met een mooie collectie lipsticks. Check deze vampy red lipstick!

press days (8)

 

Next stop: Best PR. Love the pink and mint watch.

press days (9)

 

Ice watch lanceert de Ice Phone. Een vriendin had me er al over verteld. Nu heb ik hem in het echt gezien. Ziet er niet slecht uit hé? Voor 150 euro is hij van jou.

press days (10)

 

Mooie lingerie.

press days (11)

 

Iemand die een aanzoek wil doen? Nog de juiste maat vinden en we zijn vertrokken 😉

press days (12)

 

Tijd voor wat eco beauty met Odylique. Elegante naam hé?

press days (13)

 

Nog meer eco beauty met c/o Gerd.

press days (53)

 

Daarna vertrokken we richting Maison PR voor de Inglot workshop. Een Pools make-up merk die wel bekend is bij de beautyliefhebbers. Goed nieuws trouwens want eind deze week opent een winkel in Hasselt. Allen daarheen!

press days (14)

 

We kregen een deskundige uitleg over het merk zelf en hun bekendste producten. Wat ik zelf super leuk vond, was de interactie. Er werden personen naar voor geroepen om model te zijn, je mocht vragen stellen, er werden producten rond gegeven om te testen en swatchen…Heerlijk!

press days (49)

 

Een korte prijslijst voor de liefhebbers. Zo weet je al hoeveel je moet sparen vooraleer je de winkel in Hasselt leeg koopt 😉 Prijs/kwaliteit zit het merk wel oké. Budget is het niet maar ook niet onbetaalbaar.

press days (15)

 

Wat zo leuk is aan Inglot zijn natuurlijk hun zalige freedom palettes met magneetsluiting. Hun kleurenaanbod is ook gigantisch. Ik ga dit merk zeker testen.

press days (50)

 

Mag ik al die nagellakjes  hebben please? Zo’n vrolijke kleurtjes!

press days (16)

 

Naar hun foundations ben ik zéér benieuwd. Ik heb er al veel goeie reviews van gelezen. De juiste kleur voor mij zal er zeker tussen zitten.

 

press days (52)

 

Weetje van de dag: ik draag een bril! Monturen bekijken doe ik dan ook graag. Het montuur links onderaan met zwart en limoengroen trok meteen mijn aandacht. Good job Baldessarini!

press days (51)

 

This girl loves herself some pretty topsiders. Mijn bootschoenen die ik hier thuis heb, heb ik zo intensief gedragen dat ze bijna uit elkaar vallen. Bij Sperry zag ik alvast een paar die ik zeker op de wishlist zet.

Zo deel 1 zit er al weer op. Stay tuned  voor deel 2!

Written by Eva

8 thoughts on “Press Days Part 1

Geef een reactie

