My new O’Clock watch

o'clock

 

Ik ging op zoek naar een sportief uurwerk en kwam terecht bij O’Clock!

‘O’Clock zijn trendy, elegante en bovenal kleurrijke horloges uit Italië. O Clock draait om combineren: mix en match! De siliconen bandjes en uurwerkjes zijn in een handomdraai samen te stellen tot eindeloos veel spannende en opvallende combinaties. Met O Clock heb je altijd het perfecte horloge om jouw outfit compleet te maken.’

Een blik in de brievenbus. Tonijn? 😉 Nee hoor! Mijn nieuwe O’Clock uurwerk. Ik vond het op deze webshop vol horloges van verschillende merken. Zo’n O’Clock uurwerk biedt enorm veel mogelijkheden. Je kan haast eindeloos mixen en matchen tussen verschillende klokjes en bandjes in allerlei kleuren en prints.

 

o'clock (2)

 

Zelf koos ik voor een donkerblauw bandje in de kleur Ocean. Het bandje is  van siliconen en schuif je over je pols. Het bandje is namelijk in één stuk. Er zijn verschillende maten. Ik koos voor medium. Als klokje koos ik voor de Mirror. De wijzerplaat is een spiegel. Altijd handig om een snelle check up te doen tijdens de dag 😉 Wat me meteen opviel is dat de wijzerplaat geen secondewijzer heeft. Niet dat ik dat erg vind.

 

o'clock (3)

 

Tadaa! Lekker sportief hé. Precies zoals ik me had voorgesteld. Deze combinatie kost 33 euro. Goeie prijs/kwaliteit hé?

Written by Eva

3 thoughts on “My new O’Clock watch

  1. Hihi een blik tonijn.. geinig idd dat deze horloges in blik zitten. Die van mezelf moest ik binnenkort ook maar eens uit het blikkie halen 😉 Mooi exemplaar heb je uitgekozen.

Geef een reactie

