Essie Truth or Flare and Style Hunter

essie hide and go chic

Vandaag toon ik jullie twee lakjes uit de Hide and go chic lentecollectie van Essie.

Geniet van de lentemode met zijn bijzonder speels palet van lentekleuren. Kies voor een trendy lente met zes onweerstaanbare kleuren, geïnspireerd op spelende meisjes en instagram-happy selfie-lovers die graag overal plezier in vinden, vooral in zichzelf. Nee, echt? Je maakt een grapje, toch? Natuurlijk. Altijd!

essie hide and go chic (4)

Twee nieuwe lakjes voor mijn Essie verzameling. Yay! Het is zo’n tof merk. Leuke namen en kleurtjes, no-nonsense verpakking, aangename textuur,  handig borsteltje,….moet ik nog verder gaan?

essie hide and go chic (3)

Truth or Flare

“Sexy. Leuk. Pure glamour. Vintage denimblauw past perfect. Eerlijk waar, met deze jeans zie je er altijd schitterend uit.”

Deze kleur deed me inderdaad denken aan jeans. Het is een blauwe lak met een grijze ondertoon. Pastel zou ik het niet meteen noemen. Daarvoor is hij iets te donker vind ik. De belletjes komen waarschijnlijk omdat hij in mijn handtas geschud is geweest.

essie hide and go chic (2)

Style Hunter

“Fel. Hot. Geconcentreerd. Dit pure karmijnrood is als een projectiel op zoek naar elegantie dat altijd precies krijgt wat het wil.”

Love this one! Essie noemt deze lak rood. Ik vind dit toch eerder roze. Een mix van fuchsia en framboise. Ik word helemaal happy van dit kleurtje. Deze ga ik deze zomer zeker vaak dragen.

10,99 € per lakje. Welke van de twee vind jij het mooist?

Written by Eva

8 thoughts on “Essie Truth or Flare and Style Hunter

Geef een reactie

