Rouge by Une

rouge by une

Een lipstick meer of minder, daar draai ik mijn hand niet voor om!

Ik heb jullie al eens verteld over mijn fascinatie voor lipsticks met een bruine ondertoon. Ongeveer een jaar geleden ontdekte ik dat ik daar goed mee sta. Sindsdien hou ik goed mijn ogen open. Onlangs spotte ik deze Rouge by UNE.

rouge by une (2)

De verpakking is mooi. Niet super luxueus maar dat hoeft ook niet voor een groen budgetmerk. De naam van het merk die in de huls gegraveerd is vind ik wel tof. Aan het uiteinde zie je de kleur van de lipstick. Handig is dat! Verder staat er nog wat info op zoals de inhoud en zo.

rouge by une (3)

De top van de lipstick is rond en schuin afgesneden. Hij heeft ook de typische, subtiele UNE-geur. Dit is de kleur R10.

r10

Swatch time! Op de foto staat hij er iets minder bruin op dan hij in het echt is. Het is duidelijk een my-lips-but-better lipstick. Gotta love those! Een ideale kleur voor het werk.

Hij glijdt vlot over de lippen. Qua textuur is hij niet droog maar ook niet heel creamy. Iets tussen de twee. Hij blijft ook een paar uurtjes zitten. Na een maaltijd moet je wel wat bijwerken.

Bij Di en Inno voor 13.99 euro.

Written by Eva

14 thoughts on “Rouge by Une

Geef een reactie

