Opgemaakt

SAM_3777

Ik heb mijn best gedaan om weer enkele producten op te maken!

SAM_3782

Douchecrème van Le Petit Marseillais met olijfmelk. Heel zacht voor de huid!

De caudalie handcrème met pompelmoes. Zeer opwekkende en frisse geur. Gelukkig heb ik nog de versies met bessen en honing liggen.

SAM_3785

Flink de restjes shampoo opgemaakt. Links de color extend sun van Redken. Leuk flacon en leuke geur. In het midden de keratin repair van Pantène. Ook  een hele goeie. De instant clear van L’oréal Professionnel . Deze is echt een wondermiddel tegen schilfers!

SAM_3780

Twee testers van body lotion. De magic touch van Rituals en de shaping van Babor. Allebei heel goed al zijn er wat verschillen. Uiteraard de prijs 😉 Die van Rituals droogt mat op een heeft een ‘normale’ textuur. Die van Babor vond ik heel lopend voor een body lotion maar dat stoorde me niet. De geur van deze is ook chiquer. Bij deze blijft er een glanslaagje achter op de huid.

SAM_3788

Het Fame parfum van Lady Gaga is ook opgeraakt. Dit flacon mag dus bij de rest van mijn collectie gaan staan. Een heel tof parfum die ik al aan veel vriendinnen aangeraden/cadeau gedaan heb. De lak van John Frieda had ik ook al een tijdje. Het leukste aan deze was de kokosgeur.

Written by Eva

7 thoughts on “Opgemaakt

Geef een reactie

