Dove Caring Protection voedende douchecrème

dove caring protection

Vanaf nu geen trekkerige huid meer na het douchen!

Dove ontwikkelde de gloednieuwe Showergel Caring Protection. Een voedende douchegel die NutriumMoistureTM en een rijke mix van natuurlijke oliën bevat waardoor de natuurlijke bescherming van elke huid versterkt wordt.

dove caring protection (2)

Dove met Nutrium Moisture is mild voor de huid door de unieke combinatie van milde detergenten die het vuil weghalen, huideigen lipiden die de hoornlaag in de opperhuid versterken en voedende zonnebloemolie voor een diepe voeding van de huid. Het houdt je huid na het douchen mooi gevoed en glad!

dove caring protection (4)

Echt een product die me op het lijf geschreven is. De huid op mijn gezicht is gecombineerd/vet maar mijn lichaam heeft last van een droge huid. Alle extra hydratie is dus meer dan welkom. Vooral omdat ik graag lang douch en in bad ga. Wat natuurlijk het uitdrogen nog versterkt. Achteraf een goede body lotion gebruiken helpt al veel. Als de douchecrème zelf dan ook nog eens goed hydrateert en mild is voor mijn huid, dan is dat mooi meegenomen.

dove caring protection (3)

De douchecrème ruikt heerlijk. Dove heeft altijd leuke geuren zonder overdreven geparfumeerd te ruiken vind ik. De crème voelt heel zacht aan en niet vettig. Je merkt dat het geen ‘agressieve’ reiniger is. Achteraf voelt mijn huid minder droog dan anders.

Dove Caring protection showergel 250 ml: €3.15 / 500 ml: €5.45
Te koop in alle supermarkten en drogisterijen.

Written by Eva

4 thoughts on “Dove Caring Protection voedende douchecrème

  1. Pingback: Dove Caring protection voedende douchecrème | Blog

Geef een reactie

