Models Own ‘Apple Pie’ nail polish

models own apple pie

Van mijn collega die ook dol is op make-up mocht ik dit lakje lenen om te testen.

Een paar weken geleden kwam ze enthousiast naar me toe met deze Apple Pie van Models Own. ‘Kijk Eva! En het ruikt naar appels :D’ Daarna volgde 5 minuten fangirling van ons beide. Ik was enthousiast want: 1 mintkleur, 2 het ruikt naar appels, 3 Models Own is in België moeilijk te vinden

models own apple pie (2)

Daar bovenaan op de sticker te krassen ruik je de appels. De naam is appel pie dus dan denk ik aan een warme, zoete geur van gebak. In realiteit vind ik hem meer ruiken naar een zure appel à la Granny Smith.

De lak heeft nog z’n lang, smal borsteltje. Ik heb er geen problemen mee gehad. Qua stuctuur is hij zoals de meeste lakjes. Over de droogtijd valt ook niets speciaal te vermelden.

models own apple pie (3)

Dit is het resultaat van twee laagjes. Perfecte dekking en een mooie glans! Bij de eerste laag was het resultaat streperig maar na de tweede laag zie je daar niets meer van terug. Als ik mijn nagels onder mijn neus houd ruik ik effectief appeltjes.

Een mooie lak met een tof effect! Misschien koop ik die zelf ook wel eens 🙂

Written by Eva

10 thoughts on “Models Own ‘Apple Pie’ nail polish

Geef een reactie

