Rimmel Scandal Eyes Eye Shadow Stick

 

rimmel shadow stick

Ikzelf gebruik heel graag shadow sticks. Van de scandal eyes oogpotloden ben ik ook fan. Toen ik zag dat er scandal eyes eye shadow sticks  waren kon ik niet anders dan die testen!

rimmel shadow stick (2)-002

Rimmel omschrijft de potloden als volgt:

“Vijf prachtige kleuren die je in één beweging aanbrengt en die tot wel 24 uur blijven zitten. Grote potloden in waterbestendige kleuren, met een heerlijk romige structuur.”

rimmel shadow stick (3)

De sticks zijn zalig van textuur. Daarom ben ik zo gek op de scandal eyes potloden. Ze glijden echt over je huid. Zo zacht als boter bijna. De pigmentatie is voor een budgetmerk zeker oké.

rimmel shadow stick (4)

Paranoid Purple

rimmel shadow stick (5)

Bulletproof Beige

De paarse kleur is mijn favoriet. Geen idee hoe het komt maar de laatste tijd ben ik helemaal into purple. Vroeger was het nochtans het tegenovergestelde. De beige kleur is bij mij wat minder geschikt als oogschaduw. Hij leunt heel dicht aan bij mijn huidskleur waardoor hij op wat shimmer na onzichtbaar is. Als highlighter in de binnenste ooghoek zou hij dan weer ideaal zijn.

De houdbaarheid is natuurlijk heel belangrijk. Ik heb de potloden getest zonder primer. Van nature heb  ik nogal vette oogleden dus ik vreesde er een beetje voor. Het tegendeel werd bewezen. Op het einde van de dag zat alles nog perfect op zijn plaats. De kleur was misschien een beetje minder intens maar niet echt heel opvallend. Super!

Nu in de winkel voor 6.99 euro. Er is ook nog een witte, bruine en zwarte stick. Ben jij fan van eye shadow stick of gebruik je liever poeder?

Written by Eva

7 thoughts on “Rimmel Scandal Eyes Eye Shadow Stick

Geef een reactie

