Philosophy Field of Flowers Valentine edition shower gel

philosophy field of flowers gardenia blossom

Jullie zijn waarschijnlijk al op de hoogte van mijn zwak voor mooie verpakkingen. Van mijn liefde voor bloemengeuren misschien ook?  De twee worden dus perfect gecombineerd met deze Field of Flowers!

Philosophy-liefhebbers weten dat dit niet de eerste Field of Flowers is. Deze Gardenia Blossom is een limited edition voor Valentijn. In de plaats van de traditionele bos bloemen kan je nu een heerlijke bloemengeur geven/vragen.

“Field of flowers gardenia blossom is een verfijnde mix van witte gardenia en transparante bloemen, die je vrouwelijkheid in evenwicht brengt.”

philosophy field of flowers gardenia blossom (2)

Hier alvast de ingrediëntenlijst voor de liefhebbers.

philosophy field of flowers gardenia blossom (3)

De verpakking met de mooie bloemen is he-le-maal mijn ding. No way dat ik deze in een badkamerkast ga verstoppen. Die etaleer ik mooi op de badrand. Alleen al van het kijken naar de bloemen word ik rustig. De joekel van een fles (480ml!) zal me nog vele uren plezier bezorgen.

philosophy field of flowers gardenia blossom (4)

De geur is op en top bloemig. Heel clean en fris. Een geur die bij mij rustgevend werkt. Hij reinigt goed zonder te agressief te zijn. Na de wasbeurt ruik je het parfum nog subtiel. Na een drietal uurtjes ruik je het niet meer.

Exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL voor 20.56 euro. Opgepast: dit is een limited edition! Haal er vandaag nog snel ééntje voor je allerliefste 🙂

Happy Valentine!

Written by Eva

7 thoughts on “Philosophy Field of Flowers Valentine edition shower gel

Geef een reactie

