2 jaar Beauties@Work ( + korting )

paris (3)

Hiep Hiep Hier, hoera!!! Neem er maar iets lekkers bij want het is een lang artikel geworden.

Beauties@Work bestaat vandaag twee jaar. Niet te geloven! Ik herinner mij nog de voorbereidende gesprekken met Silke alsof het gisteren was. Hoe gaan we onze blog noemen, waarover gaan we schrijven, welke site gaan we gebruiken? De spanning van het eerste artikel en de eerste reacties. O wat waren we trots op onszelf. We werkten hard maar met veel plezier verder aan onze eigen stek op het web. Na ongeveer een half jaar moest Silke helaas  afhaken door tijdsgebrek. Alleen ging ik dapper verder. Het is soms zwaar geweest maar opgeven heb ik nooit gedaan. De inzet en moeite werden beloond toen pr bureaus hun weg vonden. De wereld van de persberichten en events ging voor mij open. Uitermate fascinerend. Tot op vandaag ben ik nog altijd even gemotiveerd. Ambitieuzer dan ooit. Vastberaden om er nog minstens twee jaar bij te doen en de blog nog te verbeteren!

Dat was mijn kant van het verhaal. Eigenlijk ben ik altijd aan het woord. Misschien moeten jullie eens iets laten horen? Ja, jij! Diegene die wekelijks of misschien dagelijks mijn schrijfseltjes komt lezen. Pas sinds kort of misschien al sedert de prille dagen. Wat vind jij van Beauties@Work? Mailen mag altijd naar beautiesatwork@gmail.com

email_nl

Meestal worden verjaardagen met cadeautjes gevierd. Cadeautjes kiezen is sowieso al niet makkelijk. Helemaal niet voor zo veel (onbekende) lezers. Toch vermoed ik dat velen van jullie wel van make-up en skincare houden. Van online shoppen waarschijnlijk ook. Daarom krijgen jullie van mij 15% korting vanaf een aankoop van minimum 35€ met de code BEAUTIES  bij de iU e-shop. Opgelet want deze is éénmalig te gebruiken per klant. Deze is ook niet geldig op babyvoeding, de Wellbox en is niet cumuleerbaar met andere kortingen of promoties. De code is geldig tot het einde van de maand. Helaas voor de Nederlandse  lezeressen levert iU voorlopig nog niet in Nederland.

Veel shopplezier dames en bedankt voor de voorbije 2 jaar!

xoxo Eva

9 thoughts on “2 jaar Beauties@Work ( + korting )

Geef een reactie

