Maybelline Color Sensational ‘Coral Pearl’

maybelline-color-sensational-coral-pearl (2)

Deze lipstick lag al enkele maanden in mijn testlade. Hier is dan eindelijk de review!Deze lipstick kocht afgelopen oktober in Parijs. Een bezoekje aan Galeries Lafayette leverde me onder andere deze lipstick op. Dat hij aan verminderde prijs was, was ook mooi meegenomen. Geen idee wat de originele prijs is, maar ik betaalde er zeven euro voor.

maybelline-color-sensational-coral-pearl

Dit is de kleur Coral Pearl. Een naam die de kleur goed omschrijft. De coral vind ik in dit geval wel redelijk licht van kleur eens aangebracht maar dat stoort me niet. De pearl slaat op de shimmer die de lipstick bevat.

maybelline-color-sensational-coral-pearl (3)

Ik vind Β de lipstick mij goed staan. Een soort van my-lips-but-better met shimmer. Qua textuur is hij aan de droge kant. Op de foto zie je dat hij velletjes accentueert. Opletten dus!

Conclusie: leuke kleur maar de textuur kon beter. Hou jij van shimmer lipsticks?

Written by Eva

17 thoughts on “Maybelline Color Sensational ‘Coral Pearl’

  1. Jammer dat de textuur droog is want je ziet de velletjes best goed.. die camera’s van tegenwoordig zijn ook onverbiddelijk wat dat betreft. Misschien een idee om eerst een laagje balsem onder aan te brengen?

Geef een reactie

