EOTD NYE

SAM_3329-001

Het nieuwe jaar werd ingezet met een aangepaste ooglook!

SAM_3330

Mijn tools:

– Dr Hauschka oogschaduwkwasten

– I love stage oogschaduwprimer

– Gosh palette

– TBS palette

– Rimmel Scandal Eyes

– Max Factor Clump Defy mascara

SAM_3333

Eerst bracht ik de primer aan. Daarna gebruikte ik de twee bruine kleuren van het TBS palette (links op de foto). De lichtste kleur bracht ik over het bewegend ooglid. De donkerste tint bracht ik aan in de crease en buitenste ooghoek. Van het Gosh palette gebruikte ik de witte kleur onder mijn wenkbrauw om te highlighten.

SAM_3335

De Scandal Eyes gebruikte ik als eyeliner. Mooi zwart met glitters. Enorm zacht van textuur. Op de foto kan je zien dat ik de punt al helemaal ‘opgemaakt’ heb. Tijd om de slijper boven te halen! Als mascara koos ik uiteraard voor mijn absolute favoriet: de clump defy.

SAM_3322

SAM_3325

Al bij al een rustige look die bij iedereen staat. Welke kleuren droeg jij op Oudejaar/Nieuwjaar?

Written by Eva

9 thoughts on “EOTD NYE

Geef een reactie

