Favourites of 2013

favorieten 2013

In dit artikel laat ik de make-up zien die ik in 2013 het vaakst gebruikt heb.

favorieten 2013 (2)

We beginnen met de nagellak. Links zie je L’heure Bleue van Guerlain. Daarnaast hebben we Jaded en A mermaid’s tale van Sally Hansen. Essie After school boy blazer wist ook mijn hart te veroveren. Dangerous wish van Bourjois vond ik ook heel mooi. Jaipur van Herôme heb ik al bijna opgemaakt.

favorieten 2013 (3)

Voor mijn ogen gebruikte ik elke dag de Clump Defy van Max Factor. Best ever! Het NYX palette I dream of Nevis met bruintinten voor een basic everyday look. De ELF cream eyeliner vind ik ook heel gemakkelijk om mee te werken. Het Scandal eyes potlood in zwart met glitter, voor een heavy smokey eye. Het TBS potlood om de binnenste ooghoek op te lichten. De Max Factor shadow pencil voor als het snel moet gaan.

favorieten 2013 (4)

De I love stage is mijn enige oogschaduw primer dus die gebruik ik uiteraard het vaakst. De Happy Light foundation heb ik deze zomer veel gedragen. Nu is hij iets te donker voor mijn sneeuwwitte huid. Het prime and fine poeder van Catrice blijft ook een budgettopper. De Perles Météorites primer van Guerlain is echt zalig. De BB cream van Bourjois gebruik ik bijna het ganse jaar.

favorieten 2013 (6)

Bij de lipproducten ging ik dit jaar, op één uitzondering na, volop voor nude en bruintinten. Mijn bruine Dior lipstick zit steevast in mijn handtas. De Rimmel Apocalyps draag ik ook met veel plezier. De Pupa lipgloss heb ik nog niet zo lang maar ik ben er heel tevreden over. De 3D effect lipgloss van Bourjois ziet er in de verpakking veel feller uit dan hij is. Hij is dus draagbaar voor op het werk. De 3D stay glossy van Rimmel heeft echt een zalige textuur.

favorieten 2013 (5)

De Maxi Delight bronzer van Bourjois zal ik nog wel een aantal jaar kunnen gebruiken want die is huge. De NYX bronzer heeft al een serieuze pan. De twee illuminating blushes van Hema zijn blush en highlighter in één. This girl loves shimmer. Het poudre de riz de java van Bourjois geeft hetzelfde effect van de perles météorites.

Zo, dat waren ze dan! Welke make-up heb jij het vaakst gebruikt in 2013?

Written by Eva

15 thoughts on “Favourites of 2013

Geef een reactie

