Bourjois Rebuy + Catrice Nude palette

SAM_3260

Maandag was ik voor Kerst op bezoek bij oma. We gingen naar de stad en liepen het Kruidvat binnen voor enkele aankopen.

SAM_3264

Mijn Bourjois BB cream is voor 90% op. Echt met grote voorsprong mijn favoriete BB cream. Niet te duur, makkelijk te verkrijgen, aangename textuur én de ideale kleur voor mij. Ik gebruik hem dan ook iedere dag. Aangezien mijn huidige dus zo goed als op is en er actie liep op de Bourjois make-up besloot ik om al een back-up te kopen. Normaal gezien kost hij ongeveer 15.50 euro. Nu was er 3 euro korting dus dat is mooi meegenomen!

SAM_3275

Bij Catrice liet ik me verleiden door het Nude palette. Het is ondertussen al enkele maanden te verkrijgen en veel collega’s hebben er al over geschreven. Ik heb het dan ook maar meegenomen. Alsof ik nog niet genoeg nude oogschaduw heb. Het ziet er leuk uit en het kost niet veel. 5 euro geloof ik. Er zit ook in elke kleur shimmer. This girl can’t resist shimmer!

*Tot slot nog een leuke anekdote*

Oma had een nieuw wenkbrauwpotlood nodig. Het mensje is 76 en kent niets van make-up. Ik heb haar dan ook moeten helpen. Eerst kwam ze af met een oogpotlood. Ik zei haar toen dat er speciale potloden bestaan voor de wenkbrauwen. Aangezien ik toch bij het Catrice schap stond heb ik haar dan het eyebrow stylist potlood getoond. Ze zag de kant met het borsteltje en keek met verwonderde blik naar mij. Toen zei ik haar dat het potlood aan de andere kant zit. Aha! Ik had haar een bruin/grijze tint gegeven want ze heeft lichtbruin haar. ‘Hebben ze geen zwart potlood?’ Half in shock zei ik haar dat lichtbruin haar en zwarte wenkbrauwen niet echt samen gaan. Ik zag het meisje naast me glimlachen en ik zag haar denken van ‘die omaatjes toch’. En zo heb ik mijn oma gered van een beautyblunder.

Written by Eva

14 thoughts on “Bourjois Rebuy + Catrice Nude palette

Geef een reactie

