NYC Show Time nail art

nyc nail art stripers

Show time!

Nail art is hot and happening. NYC is volledig mee met deze trend en lanceerde deze nail art lakjes. Ideaal starterspakketje voor de beginnende nail-art-lover. Bovenaan zag je de drie kleuren: Silver, Pink en Black.

nyc nail art stripers (4)

Hier zie je het lange, smalle borsteltje. Heel handig om fijne lijntjes mee te maken. Zelfs een beginneling als mijzelf kon er goed mee werken. Ik had schrik voor bibberige strepen met ongelijke breedte. Volledig onterecht want ik kan zonder enige moeite een rechte, dunne streep maken. Deze stripers zijn dus echt foolproof.  Enkel opletten met de lak zelf want die is nogal lopend. 

nyc nail art stripers (3)-001

* Ik heb deze foto bewust overbelicht omdat je anders de zwarte streep niet kon zien op de blauwe lak.

De basislak die ik draag is donkerblauw. Het zilver vind ik er echt heel mooi bij passen. Een combinatie die ik in de toekomst zeker nog ga gebruiken.  Het zwart zie je nu niet zo goed op deze donkere lak. Het roze heeft de slechtste pigmentatie van de drie. Wel jammer want het is anders een mooi kleurtje. De lakjes drogen snel en blijven verrassend goed zitten.

Voor 2.49 euro per lakje kan je niet sukkelen hé!

Written by Eva

11 thoughts on “NYC Show Time nail art

Geef een reactie

