Mythic Oil: le parfum

mythic oil parfum (2)

Ook ik kon niet weerstaan aan het mooie Mythic Oil parfum.

Zoals jullie weten verzamel ik parfumflesjes. Toen ik enkele weken geleden dit flesje zag in mijn inbox maakte mijn hart een sprongetje. Zo’n classy bruin glazen flacon met gouden accenten en een prachtige dop! De lieve pr peeps stuurden me een exemplaar op.

mythic oil parfum (3)

Ik denk dat iedereen wel bekend is met het Mythic Oil  gamma. Je hebt verschillende haaroliën, shampoo, conditioner…en nu ook een haarparfum.

Topnoten: Mandarijn • Bosbes • Viooltjesblad

Hartnoten: Oranjebloesem • Jasmijn • Meiklokje

Basisnoten: Vanille • Tonka-boon • Karamel

mythic oil parfum (4)

Het is een heel ander soort geur dan ik gewoonlijk draag. Meestal kies ik lichte, zoete, bloemige geuren. Dit parfum is iets zwaarder en ruikt voor mij nogal houtachtig. Volgens mij komt dat door de Tonka-boon. De geur is vrij unisex dus mannen hem ook gebruiken. Wat mij het meest verbaasde is hoe goed de geur blijft hangen. Bij een haarparfum stelde ik me echt een geurtje voor die maar een paar uur bleef hangen. Niets is  minder waar. Ik rook het parfum zelfs de volgende dag nog!

Dit prachtige flacon is van jou voor 34 euro (75 ml). Parfumeer jij je haar?

Written by Eva

6 thoughts on “Mythic Oil: le parfum

Geef een reactie

