Stel je vraag: de antwoorden

bourjois-color-boost (2)

Eerder deze week kwam een stel je vraag artikel online en vandaag geef ik jullie de antwoorden.

Wie inspireert jou of naar wie kijk je op?

Als blogger kijk ik heel erg op naar de grote bloggers. Vooral diegene die van hun blog hun werk hebben kunnen maken. Dat lijkt me echt zalig om te doen. Ik denk dat veel mensen wel graag van hun hobby hun werk zouden maken. Ik ben wel realistisch en besef dat dit voor mij niet weggelegd is. Wat niet weg neemt dat ik graag zou hebben dat mijn blog groter wordt.

Heb je hobby’s? Zo ja, welke?

Mijn blog is wel mijn grootste hobby. Daar kruipt meer tijd in dan je zou verwachten. Naast bloggen luister ik graag naar muziek, kijk ik films, lees ik… Ik zou graag opnieuw beginnen met sport.

Wat is het eerste beautyproduct dat je ooit gekocht hebt?

Dat is al een hele tijd geleden. Volgens mij was het een tinted lipbalm van Yves Rocher. Ik was toen veertien jaar. Die lipbalm kocht ik met mijn zakgeld.

Wat je is je lievelings cosmetica merk?

Mijn favoriete merk is Guerlain. Bijna elk product vind ik mooi. De verpakking zijn ook altijd heerlijk luxueus. Als ik rijk was zou ik echt alle collecties kopen. Nu heb ik er maar zes make upjes van. Mijn favoriete product is de perles météorites. De limited edition verpakkingen hiervan zou ik zo graag verzamelen. Wie lege météorites verpakkingen heeft en ze wil wegggooien, geef ze aan mij aub!

Waarom zien we geen berichten meer van Silke?

Silke heeft een halfjaar volop artikelen geplaatst, samen met mij. Door school heeft ze helaas minder tijd voor bloggen en is ze zo goed als moeten stoppen. Af en toe komt er nog eens een artikel van haar online. Ze is achter de schermen nog altijd begaan met de blog en ze vindt het zelf ook jammer dat ze er geen tijd meer voor heeft.

Wat vindt je omgeving van je blog?

Eigenlijk zijn er niet zo veel mensen die weten dat ik blog. Van mijn familie weten enkel mijn ouders  dat ik een blog heb. Mijn beste vrienden weten het ook. Op het werk zijn er ook enkele collega’s op de hoogte. Ze vinden het allemaal heel leuk en origineel. Dan vragen ze wat beautybloggen precies is en hoe ik op dat idee gekomen ben.

Werk je met een vaste planning?

Ik post normaal gezien om de dag een artikel. Verder staat er niets vast qua onderwerp. Ik werk niet veel vooruit dus meestal krijg ik een idee en komt het de volgende dag online. Voor reviews heb ik wel meer een planning omdat ik dan rekening moet houden met de volgorden. De producten die het eerst binnengekomen zijn worden natuurlijk het eerst gereviewd.

Hoe lang schrijf je aan een artikel?

Dat hangt af van het soort artikel. De meeste artikels zijn reviews en daar ben ongeveer een uur mee bezig. Als ik een goede dag heb op schrijfvlak kan dat minder lang zijn. Eigenlijk zit er bijna even veel tijd in de foto’s nemen als in het schrijven zelf.

Wat ga je doen met Kerst?

Kerstavond vier ik altijd bij mijn familie langs mama’s kant. Een groot feest met ontzettend veel lekker eten en leuke pakjes. Op kerstdag zelf ga ik dan naar mijn familie langs papa’s kant. In de kerstvakantie is er dan ook nog een feestje met mijn beste vrienden en voor kerst is er een feestje met de collega’s.

Welk make-up item heb je het meest in je stash?

Lipproducten. Veel lipgloss en lipstick. Eigenlijk zitten er geen extreme verschillen in mijn stash. Ik heb van alles ongeveer even veel.

Wie  zin heeft in een volgende Q&A mag in de comments een vraag achterlaten!

Written by Eva

5 thoughts on “Stel je vraag: de antwoorden

Geef een reactie

