NOTD Aqua Cool

rimmel aqua cool (2)

In mijn lade lag nog een lichtblauw nagellakje klaar om te testen. Samen met een ander lakje maakte ik er een NOTD van.

rimmel aqua cool (3)

Het lichtblauwe lakje heet Aqua Cool en is van de Pro-lijn van Rimmel. Professionele finish met lycra. De lak zou tot 10 dagen moeten blijven zitten. Verder lezen we ook nog ‘maxi brush’ en er zit 12 ml in.

rimmel aqua cool (4)

Het is inderdaad een leuk borsteltje. Zo’n lang en breed borsteltje waar je nagels snel mee gelakt zijn. De nagellak zelf is redelijk vloeibaar maar ik heb er geen problemen mee gehad.

rimmel aqua cool (2)

Zo ziet de nagellak er uit. Hier draag ik een basecoat en twee laagjes aqua cool. Ik vind het resultaat zeer mooi. Hij glanst heel erg en daar ben ik fan van. Het doet me zelfs denken aan gelnagellak qua uitstraling. Enkele collega’s vroegen me zelfs als het gelnagels waren. De lak voelt ook glad aan.

rimmel aqua cool (5)

In mijn hoofd wist ik meteen dat ik een lakje had die er perfect bij past, namelijk Mermaid’s Tale van Sally Hansen. Past qua naam alleszins perfect bij Aqua Cool. Zo koos ik om bij beide handen de ringvinger als accentnagel te lakken met Mermaid’s tale.

rimmel aqua cool

Ik vind het alvast een mooie combinatie. Over de Rimmel lak ben ik zeer tevreden. Handige borstel, mooie dekking, mooie finish en de houdbaarheid is ook goed. Die 10 dagen heeft hij natuurlijk niet gehaald maar 5 dagen wel en dat is ook al een behoorlijke prestatie!

Heb jij al eens zo’n lycra lakje van Rimmel getest?

Written by Eva

11 thoughts on “NOTD Aqua Cool

Geef een reactie

