Get to Know Me: The Beauty Blogger Tag!

SAM_1473
Tijd voor een leuke tag die ik gevonden heb!
1. Is your hair naturally curly or straight?
Curly. Helaas zijn het geen mooie krullen dus negen op de tien keer maak ik een dot in mijn haar.
2. Do you dye it yourself or go to a salon?
Ik kleur mijn haar niet. Zolang ik geen grijs haar heb ga ik het niet kleuren.
3. Do you wear the same style everyday, or do you change it?
Zoals ik al zei heb ik negen op de tien keer een dot in mijn haar. Het is zeer handig en snel klaar.
4. Do you do your own mani/pedi or go to a salon?
Dat doe ik zelf. Waarom er voor betalen als je het zelf kan?
5. How often do you change your nail polish?
Eén keer per week denk ik. Hangt er van af hoeveel lakjes ik moet testen voor de blog.
bourjois-enchanting-potion
6. Do you polish your toes in the winter or just the summer?
Winter en zomer. In de zomer wissel ik wel vaker van kleur.
7. How long does it take for you to put on makeup?
Mijn everyday make up is heel basic en kan ik in 10 minuten aanbrengen.
8. What do you do first? Face or eyes?
Eerst mijn gezicht. Tijdens de week doe ik geen oogschaduw aan dus ik hoef niet bang te zijn om oogschaduw te morsen over mijn foundation. Mijn laatste stap in mijn routine is mascara aanbrengen.
9. Do you collect makeup or just buy what you need when you need it?
Beide. Door de blog krijg ik regelmatig iets opgestuurd dus zo raak je wel aan een bovengemiddelde collectie. Zelf koop ik ook wel make up maar niet zo veel meer als vroeger.
10. How often do you wear false eyelashes?
Nooit. Ik vind het echt prutswerk. Het geknoei met de lijm, geen geduld hebben,…
SAM_1810
11. Do you do a full face of makeup everyday?
Ja, maar niet heel zwaar. Ik draag enkel foundation, blush en mascara.
12. Do you wear makeup when you’re home alone or with family?
Thuis draag ik geen make-up. Als ik naar familie ga wel.
13. Will you leave the house without makeup?
Dat is zeldzaam.
14. How many high-end products do you have?
Niet zo veel. Een stuk of tien denk ik.
15. Do you plan your OOTD every night or decide when you’re getting dressed?
Voor mijn werk draag ik een uniform dus ik hoef niet echt na te denken over mijn outfits.
SAM_1941
16. How often do you change your handbag?
Ik gebruik maar één handtas.
17. What time do you wake up and go to sleep?
Hangt af van mijn uurrooster. Als ik zelf zou mogen kiezen dan ga ik om 02.00 uur slapen en sta ik om 10.30 uur op.
18. How often or when do you workout?
Momenteel doe ik niets van sport.
19. Left handed or right handed?
Linkshandig.
20. How tall are you?
1m76.
chanel (2)
21. Do you speak any foreign languages?
Frans, Engels en Duits.
22. How many pets do you have?
Eén kat.
23. How often are you on WordPress?
Iedere dag.
24. Do you read comments posted on blogs?
Die van mijn eigen blog lees ik heel graag. (Laat maar komen!) Die op andere blogs ook als het er niet te veel zijn.
25. Do you keep a list of products to try as you see other posts?
In mijn hoofd heb ik een lijstje.
philosophy-stash
26. How did you come up with your blog name?
Beauty moest er een beetje in verwerkt zitten. Beauties omdat we nog met twee waren. At work = aan het werk.
27. What kind of camera do you use for your photographs?
Een Samsung
28. How often do you clean your house?
Te weinig eigenlijk. Ik ben een echte sloddervos.
29. What’s your favorite color?
Marineblauw.
30. Do you swear?
Nooit luidop.
31. What are you doing with the rest of your day?
Gaan werken.
Neem de tag gerust over!
Written by Eva
10 thoughts on “Get to Know Me: The Beauty Blogger Tag!

  1. a) You’re so much taller than I am! Jealous! b) Bravo for keeping those toenails pretty in winter. I kinda… keep them short but that’s about it! c) High five for catladyhood!

Geef een reactie

