NYC Smooth Skin Perfecting Primer

SAM_2964

Smooth Skin. Willen we dat niet allemaal?

Ik alvast wel! Geen droge plekjes, geen grove poriën, gladde huid, frisse uitstraling….Misschien kan deze primer wel enkele van deze puntjes afvinken.

SAM_2967

Wat beloven ze:

  • lijntjes worden minder zichtbaar
  • onzuiverheden worden gemaskeerd
  • donkere kringen en grove poriën worden gecamoufleerd
  • lichtreflecterende parels in de formule laten de huid stralen
  • vitamine E beschermt de huid tegen schadelijke vrije radicalen
  • verzachtende bestanddelen maakt de huid gladder, zonder dat deze gaat glimmen

SAM_2969

Hierboven zie je een swatch van de primer. Hij is wit met shimmer. De structuur van de primer is zeer aangenaam. Hij is dun en smeert goed uit. Je hebt er echt niet veel van nodig.

SAM_2972

Eenmaal ik de primer en mijn foundation aangebracht heb is van de shimmer (gelukkig) niets meer te zien. Mijn gezicht straalt, op een niet-vette manier. Precies alsof het licht beter weerkaatst wordt. Mijn huid ziet er inderdaad mooi egaal en glad uit. De camouflage van grove poriën en lijntjes valt me niet direct op.

Al bij al een goede primer voor zijn kleine prijs! Nu verkrijgbaar bij Kruidvat voor €3,49. Wat denk je?

Written by Eva

11 thoughts on “NYC Smooth Skin Perfecting Primer

Geef een reactie

